Putrajaya - Cyberjaya

Kadang kita terfikir macam tak best je kalau cuti dekat-dekat tapi itulah yang apa kedua orang tua aku cuba lakukan. Seperti biasa semua ahli keluarga aku pulang ke kampung halaman bercuti hujung minggu. Teterbitnya idea nak bercuti di putrajaya pun terpancul dari mulut abah aku. "Jomlah kita bercuti kat putrajaya. Ada apa kat sana?" Seperti biasa Along aku membantah penuh sebab hari hari dia melihat putrajaya tanpa jemu tapi apakan daya seorang anak hendak melawan kehendak bapanya. Lalu kami semua bersiap menuju ke putrajaya. Baru aku tahu rupanya jalan putrajaya dan cyberjaya adalah jalan yang sama cuma di pisahkan melalui nama dan negeri. Tepat jam 3.00 petang kami pun tiba di Cyberjaya, Selangor. Kemudiannya kami terus melakukan aktiviti kami selama 2 hari iaitu ahad dan isnin. Kenapa ahad dan isnin. sebab semua orang kerja hari isnin. Jadi tak ramai orang. 


Ni gambar Harga Cruise Tasik Putrajaya.












Comments

Popular Posts